جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه بصیرت

حوزه/ کارشناس مسائل دینی با بیان این‌که بصیرت‌افزایی باید همواره در جامعه جاری باشد، گفت: مؤمنان بابصیرت نگهبان ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام نوراللهی در مراسمی که به مناسبت دهه بصیرت و یوم‌الله ۹ دی با حضور مردم ولایت‌مدار و فرماندهان محترم پایگاه‌های حوزه شهید برونسی و جمعی از بسیجیان در مسجد چهارده معصوم (ع) در شهرک صنعتی شکوهیه ی قم برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در عمر شریف خود بارها حدیث ثقلین را بیان فرمودند و شرط بقای دین را همراه بودن قرآن و عترت دانسته و به حفظ هر دو در کنار هم تأکید کردند و لکن بعد رحلت آن حضرت منافقین برای دستیابی به اهداف خویش شعار "حسبنا کتاب‌الله" را سر داده و اهل‌بیت را از قرآن جدا کردند.

وی ادامه داد: ولی زمانی که مانع اجرای طرح خویش را روشنگری‌های فاطمه زهرا سلام‌الله علیها دیدند تصمیم به برداشتن او از سر راه خویش شدند و به منزل او هجوم آورده و ایشان را مضروب کردند.

حجت‌الاسلام نوراللهی تأکید کرد: نبودن یاران فهیم و با بصیرت برای امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام زمینه را برای غاصبین خلافت هموار کرد، امروز نیز اگر در بین مؤمنین بصیرت نباشد و از حریم ولایت دفاع نشود مسلمان نماها با ایجاد شبهات و دوست جلوه‌دادن دشمنان و تضعیف مؤمنان به ریشه اسلام ناب محمدی (ص) که ولایت است ضربه می‌زنند و بشریت را در آه و حسرتی طولانی گرفتار کرده و نامردان و نااهلان حکمرانی می‌کنند.

وی بیان داشت: همان‌طور که عده‌ای الان نیز با همین مقاصد پلید در پست‌های حساس اسلام و ولایت را از چشم مردم می‌اندازند و دل دشمنان اسلام را شاد می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha