شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه های جمعی باید برکات و دستاوردهای سال ها مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف را برای مردم ایران و جهان تبیین کنند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد عروج ملکوتی سردار دل ها ابراز داشت: شهید سلیمانی تنها در عرصه نظامی و مقابله با داعش و تروریست های تکفیری، منشأ خدمات و برکات فراوان برای جامعه انسانی نبوده، بلکه در ابعاد و عرصه های دیگر نیز همچون خدمت رسانی به مردم و به خصوص محرومان، همچنین تحکیم امنیت و مقابله با اشرار داخلی، تقویت وحدت و انسجام ملی و ... بسیار فعال بوده و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

وی افزود: با این حال در سال های اخیر به جهت خطر بزرگ داعش و دیگر گروه های تروریستی و تکفیری، اذهان عمومی متوجه نقش حاج قاسم در مبارزه با این جریانات شوم و سنگدل بوده و این در حالی است که نه فقط مردم کشورمان بلکه مردم کشورهای منطقه و حتی اروپایی ها، امنیت امروز خود را مرهون مجاهدت و درایت سردار سلیمانی و نیروهای جان برکف جبهه مقاومت اسلامی هستند، چرا که در سایه این رشادت ها و به حول و قوه الهی، داعش و امثال آن از میان رفت.

این نماینده مجلس همچنین گفت: حاج قاسم هم در زمینه تقویت امنیت ملی نقش بی بدیلی ایفا کرد و هم در رابطه با قوام بخشی به جریان مقاومت اسلامی، نقش بی نظیر و محوری داشت، تا آن جا که دوست و دشمن به این حقیقت مسلم، اذعان دارند.

وی خاطرنشان کرد: به گواه اسناد و مدارک و البته تصریح خود مقامات غربی، داعش را آمریکا و اسرائیل ایجاد کردند اما سردار سلیمانی و محور مقاومت آن را شکست داد و از میان بُرد و این ها بخشی از خدمات و مجاهدت های پنهان و پیدای سردار دلهاست که باید با تکیه بر ابزارهای تأثیرگذاری چون فیلم و سریال و نیز تولیدات رسانه ای، نه تنها مردم ایران بلکه مردم جهان را با آن ها به خوبی آشنا کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha