دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی امنیت خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند که اگر ایشان و یارانش نبودند امروز داعش اروپا را هم تسخیر کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده، امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب که در مصلای این شهرستان برگزار شد، با بیان این که نباید اشخاص را با القابی که به آن رضایت ندارند صدا بزنیم اظهارداشت: در زمانی قرار گرفتیم که اولویت اصلی باید دستگیری از مظلومان باشد و خداوند در قرآن کریم به عدل و احسان تاکید زیادی داشته و احسان باعث می شود روح مودت در جامعه زیاد شود و بهترین عبادت ها از دیدگاه امام علی علیه السلام کمک به مردم است. انسان باید در خویشاوندان خود افراد بی بضاعت را شناسایی کرده و آن ها را یاری کرد.

وی با تشکر از فعالیت گروه های جهادی در کمک به مردم بیان داشت: کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی امنیت خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند که اگر ایشان و یارانش نبودند امروز داعش اروپا را هم تسخیر کرده بود.

امام جمعه میاندوآب اضافه کرد: سردار سلیمانی یک فرد نبود که با شهادتش تمام شود، بلکه مکتبی بود که بعد از او هم ادامه خواهد داشت و این نشان دهنده ارزش، جایگاه و عظمت حاج قاسم در بین مردم ایران و دیگر کشورهاست.

وی تصریح کرد: معنویت، خداباوری، ولایتمداری، اخلاص، پایبند به مسائل شرعی، شجاع، مدیر و مدبر، خنثی کننده توطئه دشمنان، انقلابی، فراحزبی، دارای سعه صدر، پاسدار کرامت مستضعفان و فداکاری برای مقدسات از جمله  ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان گفت: حاج قاسم سلیمانی در عمل ثابت کرد که می شود با روحیه انقلابی و جهادی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و این شهید بزرگوار شعار " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" را عملیاتی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha