پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید هاشم صفی‌الدین

حوزه/ رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: شهید سلیمانی قبل و بعد از شهادت فاتح و رهبر واقعی جهاد است. ما مرد عمل هستیم و از آمریکا شر مطلق انتقام خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، امروز جمعه در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون شهید نیروهای مردمی عراق گفت: خون شهید سلیمانی هنوز در رگ‌های محور مقاومت در حال جوشیدن است، محوری که وی با روح خود ابداع و بازخرید کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا تصور می‌کرد با ترور شهید سلیمانی، محور مقاومت از هم می‌پاشد افزود: مقاومتی که شهید سلیمانی با هوشیاری خود از آن تغذیه کرد و به آن روح و خون بخشید، در همه میادین و میادین باقی خواهد ماند.

صفی الدین افزود: پرچمدار شهید قاسم سلیمانی یک پرچم بلند باقی خواهد ماند و رزمندگان مقاومت آن را بر فراز گنبد الاقصی الشریف بالا می‌برند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: شهید سلیمانی قبل و بعد از شهادت فاتح و رهبر واقعی جهاد است. ما مرد عمل هستیم و از آمریکا شر مطلق انتقام خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha