چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بزرگداشت شهید سلیمانی

حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: شهید سلیمانی با تلاش و مجاهدت در عمل ثابت کرد که اسلام واقعی با اسلام آمریکایی که نماد منطقه‌ای آن داعش بود، هیچ سنخیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، شب گذشته در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه امام خمینی(ره) به همت هیئت رزمندگان ثارالله همدان برگزار شد، اظهار کرد: اخلاص مهم‌ترین خصوصیت سردار شهید سلیمانی بود که ظهور و بروز این خصوصیت بر همه آشکار شد.

وی با اشاره به اینکه مکتب سردار سلیمانی مکتب انسان‌سازی، مقاومت، قوی شدن، پیشرفت و رشد درونی است اظهار کرد: تمام آمران و قاتلان این مرد بزرگ و الهی باید خوف این را داشته باشند که دست غیب الهی از آنها انتقام بگیرد.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به اینکه این مرد الهی و بزرگ با مقاومت و ایستادگی محور مقاومت را در منطقه شکل داد و آن را بیمه کرد، افزود: سردار سلیمانی خاورمیانه جدید را با محور مقاومت ایجاد و تثبیت کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز منطقه ما منطقه مقاومت است و برای غاصبان و بیگانگان ناامن خواهد بود، اضافه کرد: سیر قطع پای کسانی که دستشان به خون سردار عزیز ما آلوده شده از منطقه آغاز شده است.

امام جمعه ملایر با اشاره به افشای چهره واقعی اسلام قلابی داعش توسط سردار سلیمانی، گفت: ایشان با تلاش و مجاهدت چهره اسلام ناب محمدی را نشان داد و در عمل ثابت کرد که اسلام واقعی با اسلام آمریکایی که نماد منطقه‌ای آن اسلام داعش بود، هیچ سنخیتی ندارد.

وی با اشاره به قسم سردار سلیمانی مبنی بر اینکه تنها شئون عاقبت به خیری در حمایت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: سخنان ماندگار سردار در سال ۹۷ در همدان از مصادیق صدق گفتار ایشان بود که فرمودند «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha