شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس به تشریح فعالیت های سازمان بسیج طلاب امور روحانیون استان فارس پرداخت و گفت: سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون فارس در ایام کرونایی بیش از ۷ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کرده است.

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون فارس در ایام کرونایی اظهار کرد: بازدید از فعالیت های گروه شهید مسرور در تغسیل اموات کرونایی و قدردانی از طلاب این گروه جهادی یکی از فعالیت های این مجموعه به شمار می رود.

وی در ادامه به سایر برنامه های سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون در ایام کرونایی اشاره و اضافه کرد: این مجموعه از همان روز های اول شیوع کرونا با همکاری فرمانده سپاه استان، نماینده ولی فقیه در فارس، مرکز خدمات و حوزه علمیه استان در ساماندهی و اعزام طلاب در ایام کرونا فعالیت های مطلوبی را داشته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس تصریح کرد: در راستای کمک های مومنانه، همیار بیماران کرونایی و کادر درمان بیمارستان ها، تغسیل و تدفین اموات کرونایی در سطح استان فارس ۱۸۰ گروه جهادی از طلاب و روحانیون آغاز به فعالیت کرده اند.

وی تشکیل کارگروه های تولید ماسک را یکی دیگر از فعالیت های گروه های جهادی طلاب و امور روحانیون برشمرد و خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ گروه جهادی در تولید ماسک فعالیت می کردند، همچنین تاکنون در دوره های مختلف حدود ۷ هزار بسته معیشتی از سوی سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون میان نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام کاظمی نسب در پایان مطرح کرد: همچنین به مناسبت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری قرارگاه تبلیغی_جهادی عمار منصوریه ۱۱۰۰ پرس غذای گرم امروز میان نیازمندان مناطق محروم اطراف شیراز توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha