جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توزیع غذا

حوزه/ مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۱۰۰ دست غذای گرم با همکاری سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس و قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم طبخ و توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم در میان نیازمندان مناطق محروم شیراز، ضمن تسلیت به مناسیت شهادت یکمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اخلاص، یکی از عالی ترین جلوه های وجودی شهید سردار سلیمانی بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سراسر تلاش شهید سلیمانی چه در دوران دفاع مقدس و چه در سپاه قدس همراه با اخلاص بود، اضافه کرد: وظیفه همه آحاد جامعه است که از تلاش های این شهید والا مقام تجلیل به عمل آورند، در همین راستا گروه جهادی عمار منصوریه با همکاری سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس اقدام به طبخ و توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم در میان نیازمندان کرده اند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز، با اشاره به طبخ و توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی، عنوان کرد: امیدواریم با این کار گوشه ای از ارادت مبلغین قرارگاه عمار و بسیج طلاب فارس به آن شهیدانی که عزت و فخر و مجد برای جهان اسلام و امت اسلام آفریدند باشد.

وی ضمن قدردانی از سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس خاطرنشان کرد: اجر و پاداش توزیع غذای گرم میان نیازمندان را به روح پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان هدیه می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha