جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان نخستین و آخرین هدف سپاه را حفظ دین خدا عنوان کرد و گفت: امنیت هوایی کشور مرهون تلاش سپاه بوده و این امنیت ملموس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، در دیدار فرمانده و اعضای شورای فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به موفقیت سپاه در تمام عرصه ها اظهار کرد: سپاه در عرصه های سازندگی، حفاظت، صیانت ملی و … عملکرد خوبی داشته و جای شکر دارد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه از سپاه راضی هستم اما قانع نیستم، اشاره کرد و افزود: سپاه هواپیمایی همواره در حراست از مرزهای هوایی نقش آفرین بوده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سپاه نهادی برای حفاظت از مردم است، تصریح کرد: سپاه سازمان مردمی و برای حفاظت از دین است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، نخستین و آخرین هدف سپاه را حفظ دین خدا عنوان کرد و گفت: امنیت هوایی کشور مرهون تلاش سپاه بوده و این امنیت ملموس است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود و خدا نام او را پر آوازه کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حفظ امنیت پرواز توام با اخلاق در مواجهه با افراد را مهم دانست و خاطرنشان کرد: هیچ کاری بالاتر از دعوت مردم به دین خدا نیست بنابراین اگر امنیت با اخلاق توام شود به طور قطع به موفقیت می رسید.

مجید بابازاده فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت نیز در دیدار مذکور به فرمان امام(ره) مبنی بر واگذاری امنیت فرودگاه ها و پرواز به سپاه در پنجم دی ماه سال ۱۳۶۳ اشاره کرد و گفت: سپاه با موفقیت در ایجاد امنیت پروازها به گارد آهنین در جهان معروف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha