شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فیلم | نقاشی با شن روایتی از حضور حاج قاسم سلیمانی در حرم امام حسین (ع)

حوزه/ تهیه کننده و کارگردان مستند «داستان عکس ها» گفت: مراسم رونمایی از مستند "داستان عکس ها" مربوط به سفر یک روزه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شیراز، یکشنبه در پردیس سینمایی گلستان شیراز برگزار خواهد شد.

ابراهیم شیشه گر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، اظهار کرد: در مستند «داستان عکس ها» به زوایای کمتر دیده و شنیده شده سفر یک روزه سردارحاج قاسم سلیمانی در ۱۲ بهمن سال ۹۶ پرداخته ایم.

مدیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس افزود: متاسفانه به دلایل مختلف از جمله مسائل امنیتی فیلم زیادی از این سفر در دسترس نبود، بنابراین تصمیم گفتیم روایت این سفر تاریخی را از زبان عکس ها بازگو کنیم و به همین خاطر عنوان این مستند”داستان عکس ها” انتخاب شد.

شیشه گر اعلام کرد: مستند «داستان عکس ها»، ساعت ۱۵:۳۰ عصرفردا یکشنبه در پردیس سینمایی گلستان شیراز با حضور عوامل و عموم مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی رونمایی خواهد شد.

 شیشه گر ضمن تشکر از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و کنگره سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس به جهت حمایت از تولید این اثر، اضافه کرد: ضرورت دارد اتفاقات مختلفی که استان به وقوع می پیوندند در قالب فیلم ثبت و ماندگار شوند و در این راستا خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس برای تولید آثار چندرسانه ای آمادگی کامل دارد.

انتها پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha