جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ هرگز حس انتقام شهدای مقاومت از ذهن آحاد امت اسلام فراموش نخواهد شد، جان و عرض و حیات ننگین کلیه طراحان و عاملان نقشه شوم شهادت سردار سلیمانی و همراهانش از تیررس انتقام سخت در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

 فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا (نساء – ۹۵)

امت اسلام اولین سال‌گشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این چهره بین الملل و مالک اشتر زمان را با دلی شکسته و چشمانی اشک‌بار، اما امید به انتقام سخت الهی از عاملان این جنایت به سوگ نشستند.

شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس چهره‌های نادر عصر حاضر در اتحاد و انسجام و رهبری امت اسلامی و شکل گیری مقاومت و موجب استیصال دشمنانند که مظهر ایثارگری و جانفشانی برای اعتلای امت اسلام محسوب می‌گردند، چرا که تکون ابعاد روحی آن مردان بزرگ برگرفته از ایمان، اخلاص، شجاعت، معنویت و اطاعت محض از ولایت است.

آری! هجرت، جهاد، مبارزه و شهادت ارکان اصلی و معیار زندگی مؤمنانه این شهیدان والا مقام است، محور مقاومت با اعتقاد راسخ به اهداف تمدن ساز اسلامی علیه استکبار، صهیونیزم و دولت‌های عبری عربی بیش از گذشته حقیقت محو اسرائیل و از هم پاشیدگی آمریکا را قریب الوقوع و قطعی می‌داند.

سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شاگردان راستین مکتب جهاد پرور جبهه اسلام و الگویی ماندگار و اسوه‌ای تمام عیار برای آحاد آزادگان جهانند. ما خاکیان محجوب با دلی آکنده از غم هجران، حسرت جاماندن از شهادت را افسوس خورده و داشتن چنین فرهیختگان دانش آموخته از مکتب امام روح الله و مقام معظم رهبری را مایه مباهات ملت‌های مسلمان جهان می‌دانیم.

مجمع نمایندگان ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای«مدظله العالی»، امت سلحشور و محور مقاومت خاطرنشان می‌سازد که هرگز حس انتقام شهدای مقاومت از ذهن آحاد امت اسلام فراموش نخواهد شد، جان و عرض و حیات ننگین کلیه طراحان و عاملان نقشه شوم شهادت سردار سلیمانی و همراهانش از تیررس انتقام سخت در امان نخواهند بود.

    مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم-۱۳ دی ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha