پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست طلاب و فضلای لنجانی مقیم قم

حوزه/ امروز برخی از مسئولین به عمد کشور را به سمت گرانی ها و ... می کشانند و با روان مردم بازی کنند تا هنگامی که «بایدن» سر کار آمد، مشکلات گمرک را حل کنند، بورس اوج بگیرد، دلار پایین بیاید، قیمت مرغ پایین بیاید تا بگویند مشکل ما شخص ترامپ بود؛ ما اشتباه نکردیم؛ او نگذاشت ما به اهداف خود برسیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه طلاب و فضلای لنجانی مقیم قم که  در کانون سلمان فارسی قم برگزار شد، اظهار داشت: کشور در شرایطی قرار گرفته است که در معادلات جهانی به حساب می آید؛ جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مرتبه ای رسیده است که دنیا برای انجام هر کار، در ابتدا به ایران نگاه می کند و بر روی استراتژی کشورمان حساب باز می کنند.

وی ابراز داشت: به عنوان مثال در موضوع داعش همگان دیدند که ایران چه نقشی توانست در منطقه ایفا کند و نگذاشت دولت اسلامی آنان برپا شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: دشمنان شش سال در قالب داعش جنگیدند؛ اما نتوانستند از مرزهای ایران عبور کنند و وارد خاک ما شوند که نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است.  

دکتر رجایی تصریح کرد: ایران اسلامی حتی کشورهایی همچون سوریه را نجات داد؛ این کشور در معرض سقوط قرار داشت؛ اما حاج حسین همدانی و همراهان با حضور در کاخ ریاست جمهوری سوریه، به این کشور کمک کرده و توانستند جلوی پیشروی داعش و سقوط این کشور را بگیرند.

وی بیان داشت: امروز اسرائیل در حال دیوارکشی دور خود با بتن هایی به بلندی ۷ متر و عرض ۷۰ سانت است که نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز این جایگاه بین المللی برای ایران وجود دارد؛ اما متأسفانه در داخل با مشکلاتی مواجه هستیم و قدر خود را نمی دانیم.

دکتر رجایی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در شرایطی قرار گرفته است که در معادلات ابرقدرت ها به حساب می آییم؛ اما از داخل، خودمان را به حساب نمی آوریم و این درد است.

وی خاطرنشان ساخت: امروز بی تدبیری ها و کم بینی ها سبب شده است که چنین شرایطی در کشور حاکم شود و متأسفانه برخی به توان داخلی و توان انقلاب هیچ اعتقادی ندارند و کشور را به این مرحله رسانده اند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کشور از این نگاه ها و ایدئولوژی ها ضربه خورده است و هنوز نگاه به خارج از کشور داشته و متأسفانه منتظرند «بایدن» بیاید و راه نجات را فراهم کند.

دکتر رجایی بیان داشت: امروز برخی از مسئولین به عمد کشور را به سمت گرانی ها و ... می کشانند تا با روان مردم بازی می کنند تا هنگامی که «بایدن» سر کار آمد، مشکلات گمرک را حل کنند، بورس اوج بگیرد، دلار پایین بیاید، قیمت مرغ پایین بیاید تا بگویند مشکل ما شخص ترامپ بود؛ ما اشتباه نکردیم؛ او نگذاشت ما به اهداف خود برسیم.

وی اظهار داشت: اگر این تفکر موفق شود، اوضاع کشور بسیار أسف بارتر از حال فعلی خواهد شد؛ تمام تلاش ها و نگاه آنان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است و برای آن برنامه ریزی کرده اند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی، انقلابی است و باید تلاش کنیم دولت جوان و انقلابی سرکار بیاید تا بتوانیم بر مشکلات فائق آمده و اعتماد به انقلاب و نظام برگردد.

دکتر رجایی خاطرنشان ساخت: رسیدن به این مهم، همت ما را می طلبد تا بتوانیم به رئیس جمهوری جوان و انقلابی برسیم.

وی تصریح کرد: امروز جوانان انقلابی و حزب اللهی در کشور حضور دارند که بسیار پرتوان بوده و می توانند دستاوردهای بسیاری را برای کشور داشته باشند؛ اما متأسفانه به آنان بها داده نمی شود و جلوی آنان را می گیرند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کشور هلند از لحاظ جغرافیایی برابر با استان گلستان ماست؛ اما بر روی دو صنعت گل و اسب کار کرده است و توانسته خود را در اتحادیه اروپا نگه دارد؛ ما می توانیم در بسیاری از صنایع به صورت درست و قوی وارد شویم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم؛ اما می بینیم تا می آییم در یک صنعت قوی شویم، برخی جلوی آن را می گیرند و نمی گذارند رشد کند.

دکتر رجایی اظهار داشت: اگر نگاه فعلی که نگاه «ما نمی توانیم» است، در کشور بماند، اجازه رشد و توسعه را از ما خواهد گرفت و هر روز بر مشکلات ما افزوده خواهد شد.

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام ایزدی، نماینده طلاب لنجان نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: مجمع طلاب لنجان در سالیان متمادی، برنامه های بسیاری را برای طلاب و فضلا برگزار کرده و در ایام کرونا نیز یک گروه جهادی خودجوش راه اندازی شد که در دهه محرم و صفر برنامه های خانگی را برگزار کرد و برای دهه فاطمیه نیز برنامه های خوبی را خواهد داشت.

وی ابراز داشت: برنامه های این گروه جهادی در دوره اول بسیار مناسب برگزار شد و استقبال مناسبی نیز شد و عنایت بسیاری شامل حال همه شده است.

نماینده طلاب لنجان خاطرنشان ساخت: در دوره اول، قریب به ۷۰۰ روضه خانگی در دهه محرم در منازل مردم انجام شد که آمار بسیار بالایی بود و خیلی مناسب بوده است.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: در دهه آخر صفر نیز این برنامه ادامه پیدا کرد و قریب به ۶۰۰ روضه خانگی برگزار شد و سطح اجرای برنامه ارتقاء پیدا کرد.

وی بیان داشت: برای ایام فاطمیه نیز این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد و از طلاب و فضلای لنجانی مقیم قم که علاقه‌مند به شرکت در این برنامه هستند، دعوت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha