جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست مسئولان بنیاد هدایت با رییس سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ بالاترین و مؤثرترین راه مبارزه با دشمن، مسئله مقاومت است. این امر نیاز امروز جامعه و موضوع مقاومت آن قدر مهم است که آن سردار شهید برآن تأکید می کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین قمی در نشست وبیناری «تبیین شاخصه های مکتب مقاومت» که در مدرسه علمیه مشکوة قم برگزار شد، با بیان این که مؤثرین کار برای امر تبلیغ، داشتن نگاه قوی تر به قرآن برای ارائه به جامعه است، گفت: آن قدر این مسئله در امر تبلیغ مهم است که مرحوم آیت الله مصباح یزدی روی این اصل تأکید داشتند که باید قرآن مفسر و مبین خود باشد و اگر این کار صورت گیرد که برای تبلیغ، قرآن را مفسر و مبین قرار دهیم، جامعه هم به سمت آن خواهد آمد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که بالاترین و مؤثرترین راه مبارزه با دشمن، مسئله مقاومت است، افزود: این امر نیاز امروز جامعه است و بیش از پیش جامعه ما هم به آن نیاز دارد.

وی بیان داشت: مسئله مقاومت آن قدر مهم است که آن سردار شهید روی همین مسئله تأکید می کرد و می گفت« راه عزت ایران اسلامی در تکیه بر مقاومت می گذرد».

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به رونمایی قرآن کتاب مقاومت افزود: این کتاب به همت مدرسه علمیه مشکات و با حضور و مدیریت علمی حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم به تدوین رسیده و توانسته اثر فاخری در جامعه باشد و محتوای آن هم سبب شده افراد زیادی از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وقتی دیگران محتوای این کتاب را می دیدند، از تدوین کنندگان آن هم تقدیر و تشکر می کردند این نشان از فاخر بودن محتوای علمی و قابل استفاده بودن آن است.

وی با بیان این که همه تلاش سازمان تبلیغات خدمت رسانی درست و به موقع در نشر معارف و مبانی دینی چون کتاب قرآن کتاب مقاومت است، ادامه داد: سعی کردیم در انتشار این اثر فاخر هم سهمی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha