دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس و ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی در مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه

حوزه/ آیت‌الله مصباح یزدی که در علوم مختلف فقه واصول، حکمت و فلسفه، تفسیر و علوم قرآن صاحب نظر بود و در تربیت دانش‌آموختگان و فضلا از سرآمدان دوران بود، در همراهی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب نهایت مجاهدت و تبعیت و صداقت و اخلاص را بخرج داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم به مناسبت رحلت جانگداز بزرگ مرد میدان علم و دانش و معارف اسلامی جهان تشیع،  آیت الله محمدتقی مصباح یزدی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانگداز حضرت آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) قلوب همه مومنین، خاصه حوزه‌های مقدس علمیه را عزادار کرد. این فقدان عظیم را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی (مدظله) و مراجع عظام تقلید (حفظهم الله) و حوزه‌های علمیه وجامعه محترم مدرسین تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

آیت‌الله مصباح یزدی که در علوم مختلف فقه واصول، حکمت وفلسفه، تفسیر وعلوم قرآن صاحب نظر بود و در تربیت دانش‌آموختگان و فضلا از سرآمدان دوران بود، در همراهی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب نهایت مجاهدت و تبعیت و صداقت و اخلاص را بخرج داد.

آن اندیشمند فرزانه با برنامه‌ریزی دقیق و پشت کار و همت مثال زدنی با درک نیازهای روز جامعه در تقویت بنیه علمی اعتقادی و رفع شبهه از مجامع حوزوی و دانشگاهی کوشش بسیار کرد.

عاش سعیدا و ما ت سعیدا

مجمع فضلا ومدرسین قمی حوزه علمیه قم، فقدان این شخصیت اخلاقی و انقلابی و این فقیه و عالم متقی وحکیم ربانی را خدمت همه دوستداران و علاقه‌مندان و شاگردان و خاندان محترم خصوصاّ فرزندان گرامی و داماد مکرم‌شان تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات را مسئلت دارد.  

راه نورانی‌اش پر رهرو باد.

مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم

۹۹/۱۰/۱۴ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha