جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ بازدید مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه از موسسه مطالعات جنوب شرق آسیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری گفت: در حوزه علمیه قم فعالیت به زبان مالایی بسیار است در حالی که افرادی که در این میدان فعالیت می کنند، نیازمند این اطلاعات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،،‌حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در بازدید از موسسه مطالعاتی جنوب شرق آسیا در قم عنوان کرد: شیعیان در اندونزی خبرگزاری نداشتند و برای رفع این نقص با همت طلاب جامعة المصطفی توانستیم سایت لیپوتن اسلام(liputanislam.com)، را با بخش های متنوع تحلیلی و.. راه اندازی کنیم که با حمایت های انجام شده این سایت به آمار روزانه ۶۰ هزار بازدید با حضور متوسط ۳۵ دقیقه ای هر فرد رسید.

وی با بیان اینکه برخی از این مجموعه ها در اندونزی پشتیبان ندارند و با کمک و آموزش های اولیه به این افراد، قدمی بزرگ برداشته می شود، اظهار کرد: در استان قم فعالیت به زبان مالایی بسیار است در حالی که افرادی که در این میدان فعالیت می کنند نیازمند این اطلاعات هستند و این موسسه با جمع آوری این اطلاعات می‌توانید کمکی شایان به این افراد کنید.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با اشاره بر اینکه حوزه باید مرجعیت فکری درجهان داشته باشد، اظهارکرد: مجمع تقریب  باید مذاهب اهل سنت که همسو با شیعه هستند را مرجعیت های فکری کند و داده های فکری لازم را به آنها برساند، ارتباطات ایران با قسمت های معرفتی ضعیف است در حالی که که اندونزی نیازمند چهره پردازی است و این امر نیازمند پیگیری های فراوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    حتما با این داستان چشمک زدن آیه... مصباح تمام مراجع فکری دیگر تعطیل و جهانیان از امروز تنها مرجع فکرشان حوزه خواهد بود.
  • مرجعیت آمارسازی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    همش به فکر آمار دادن‌های الکی هستید. همینطوری میخوایید مرجعیت فکری داشته باشید. با یه سرچ ساید میفهمید که این سایت اندونزیایی بازدید زیر سه دقیقه برای هر شخص داره و #1,014,968 رتبه جهانی سایت مذکور