جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راضیه سلطان عباسی ندوشن

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان از آیت الله مصباح یزدی به عنوان عمار انقلاب یاد کرد و گفت: راه عمار انقلاب برای روشنگری جهان اسلام و رسیدن به تمدن اسلامی ادامه دارد.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان با تسلیت رحلت عالم ربانی مرحوم آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای این عالم بزرگ جایگاه ویژه ای قائل بودند چرا که ایشان فیلسوفی بزرگ و چهره ای برجسته و بصیر بود.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان، با اشاره به حدیث «اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء» عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده بودند «ایشان یک فقیه فیلسوف و متفکر و صاحب‌نظر در منظر مسائل اساسی اسلام هستند».

وی با اشاره به سخن دیگری از امام خامنه ای «اگر خداوند متعال به نسل کنونی ما این توفیق را نداد که از شخصیت هایی مانند علامه طباطبایی و شهید مطهری استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر می کند»، بیان کرد: فقدان دانشمندان و شخصیت های ارزشمند علمی همچون آیت الله مصباح برای جهان تشیع بسیار سنگین است، اما راه ایشان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha