جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خوی

حوزه/ از ویژگی‌های مهم سردار سلیمانی، حضور انقلابی ایشان در تمام عرصه ها و در عین حال پرهیز از جناح بازی های مرسوم، برخورد مقتدرانه و نیز موضع گیری محکم علیه دشمنان نظام اسلامی در خارج از مرزها و وحدت شکنان در داخل کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، ولی نوروزی، امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مدرسه علمیه میرزا ابراهیم شهید، سفیران هدایت شهرستان خوی برگزار شد، به شخصیت علمی، اخلاقی و سیاسی مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، اشاره کرد و اظهار داشت: آیت الله مصباح در طول عمر خود با تربیت نیروهای انقلابی، خدمت بزرگی به دین و انقلاب اسلامی کردند و همیشه هم همراه امامین انقلاب بودند.

وی در ادامه افزود: در یک سال اخیر برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی پیرامون شخصیت سپهبد سلیمانی تولید و از شبکه های مختلف سیما و نیز فضای مجازی منتشر شده است که همه این ها به برکت شخصیت الهی سردار سلیمانی، از محتوایی خوبی برخوردار بودند.

کارشناس فرهنگی گفت: از ویژگی‌های مهم سردار سلیمانی، حضور انقلابی ایشان در تمام عرصه ها و در عین حال پرهیز از جناح بازی های مرسوم، برخورد مقتدرانه و نیز موضع گیری محکم علیه دشمنان نظام اسلامی در خارج از مرزها و وحدت شکنان در داخل کشور بود.

رئیس سابق دانشکده علوم قرآنی خوی تصریح کرد: مهمترین ویژگی سردار سلیمانی که باعث شد ایشان در فعالیت های درون مرزی و برون مرزی به این حد از موفقیت برسند و در عین حال به تعبیر رهبر انقلاب سردار دلها باشند، ولایت پذیری و حرکت در این مسیر بوده است که در وصیت نامه سراسر معرفت این شهید عزیز نیز جلوه گری می‌کند.

وی در پایان بیان داشت: سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه هم در اعتقاد و هم در عمل ولایت پذیر مطلق بودند و در دفاع از ولایت و تبعیت از ایشان به تمام اقشار جامعه از مردم عادی تا مسئولین و علما توصیه‌های صریحی داشتند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha