جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 937242
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
image.png

حوزه/ برنامه جدید «محرمانه همسرانه» به تهیه کنندگی عطا پناهی و کارگردانی سید احسان عمادی از امشب (۱۵ دیماه) ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  برنامه‌ی ۱۰ قسمتی "محرمانه همسرانه" یک برنامه‌ی ترکیبی با هفت خوان جذاب و متنوع است که مهارت‌های شناختی و ارتباطی زوج‌ها با همدیگر را بررسی می‌کند.
"محرمانه همسرانه" بیش از آن‌که یک مسابقه یا برنامه‌ای ترکیبی باشد، یک برنامه‌ی گفت‌ وگو محور است که در طراحی بخش‌های مختلف آن سعی شده گفت‌ و گو با سوژه‌ها در فرم‌هایی جدید و در موقعیت‌هایی متفاوت و غافلگیرکننده برای شرکت‌کنندگان اجرا شود.
هدف اصلی برنامه این است که با قرار دادن زن و شوهر در معرض چالش‌ها و آزمون‌هایی تازه به آن‌ها نشان دهد که تاکنون چقدر در ابعاد شخصیتی هم کندوکاو کرده‌ و تا چه حد شناخت روحیات یکدیگر را جدی گرفته‌اند، تا از این طریق چنین حسی را به مخاطبان برنامه نیز منتقل کند.  به عبارت دیگر هدف اصلی این است که هر کدام از زوجین بفهمند آیا ویژگی‌ها و چارچوب‌های شخصیتی طرف مقابل‌شان را به درستی می‌شناسند یا خیر.
اتاق‌های همکاری، شناخت، عشق، ارتباط، دیگران، آینده و ... از آیتم‌های فصل سوم برنامه‌ی «محرمانه همسرانه» هستند.
فصل اول این برنامه تحت عنوان «محرمانه خانوادگی» به موضوع رازهای انتخاب همسر می‌پرداخت و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و... بود.
 فصل دوم برنامه هم به موضوعاتی مانند تعریف نامزدی، رازهای یک خواستگاری خوب، تصورات نادرست از دوران نامزدی، شناخت همسر در دوران نامزدی، زنگ‌ خطرهای دوران نامزدی، یک مراسم عروسی خوب و... اختصاص داشت.
فصل سوم مجموعه برنامه «محرمانه خانوادگی»تحت عنوان "محرمانه همسرانه"  یک مجله‌ی تصویری است که سعی کرده با استفاده از فرم‌های نو و با لحنی نرم و با چاشنی راز آلود و طنزآمیزکردن جزئیات زندگی به بررسی نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج بپردازد.
این برنامه به دنبال پیچیدن یک نسخه‌ی واحد برای همه مخاطبان نیست و سعی سازندگان برنامه این است که نشان دهند برای هر موضوع مهم زندگی مثل انتخاب همسر یا دوران نامزدی نسخه‌های متعددی به عدد آدم‌ها وجود دارد.
در برنامه‌ی «محرمانه همسرانه» ضمن روایت تعدادی از این نسخه‌های شخصی، با استفاده از فرم‌های مختلف تلاش شده نکات کاربردی لازم به بیننده منتقل شود تا او هم بتواند نسخه‌ی شخصی خودش را برای انتخاب همسر و یک زندگی سالم و پرنشاط را پیدا کند.
برنامه‌ی «محرمانه همسرانه» کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی با همکاری گروه اجتماعی و سردبیری محمد جباری شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha