شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباس گلرو

حوزه/ گلرو گفت: فقر مالی، به معنی فقر ذهنی و نخبگی افراد نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح های اشتغال کمیته امداد شهرستان سمنان، تصریح کرد: تغییر رویکرد کمیته امداد از کمک های مستقیم مالی به سمت اشتغال زایی و استقلال مالی مددجویان قابل تقدیر است.

وی افزود: فقر مالی نشان از فقر نخبگی نیست و عمده دستندرکاران جامعه ما از قشر پایین جامعه هستند.

گلرو با  اشاره به اینکه کسی که فقیر است نباید رها شود، گفت: در فضای دانش بنیان کسانی که قصد ایجاد اشتغال دارند از سوی فراکسیون محرویمت زدایی مجلس حمایت می شوند و بودجه خوبی برای پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مشاغل امداد در گذشته سنتی بوده است تصریح کرد: نوع مشاغل فعلی تغییر پیدا کرد و تکنولوژی و آی تی  جایگزین شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در درون خانواده های خود گنجینه های بزرگی دارد افزود: این افراد نیاز به یک مساعدت دارد تا استعداد های آنها کشف و شکوفا شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه افزایش مستمری گرچه برای سالمندان مفید است تصریح کرد:  اما این راه حل مناسب برای حمایت و مستقل شدن مددجویان دارای استعداد  نیست .

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان سمنان در طرح کارآفرین شو نسبت به جمعیت  رتبه اول در سطح کشور  را کسب کرده است، افزود:  مجلس باید در مشاغل نوین سرمایه گذاری کند تا تاثیر این افراد در جامعه ناظر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha