شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولت و ملت باید دو درس مردمی بودن و فرمانبرداری از ولایت فقیه را از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیاموزیم تا در زندگی موفق بوده و به رستگاری برسیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار داشت: ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور شما در استان، سلام ما را به ریاست محترم‌ جمهوری، دکتر روحانی ابلاغ بفرمائید. پیامبراکرم(ص) فرمودند: کسی که بیشتر به مردم خدمت کند، در نزد خداوند از جایگاه بهتری برخوردار است، معیار و میزان خوب بودن و بهتر بودن، خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: همه ما، مدیران، مسئولین، دولت و ملت باید دو درس مردمی بودن و فرمانبرداری از ولایت فقیه را از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیاموزیم تا در زندگی موفق بوده و به رستگاری برسیم.

  وی افزود: استان سمنان، استانی کویری و تشنه آب است و آب، یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی مردم و مسئولین استان است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دانشگاه تک ‌جنسیتی فرزانگان سمنان نیز چندین سال است که با پذیرش دانشجو در حال فعالیت است، اما نیمه کاره بوده و هر ازگاهی حرف هایی ضد و نقیض در خصوص منحل شدن این دانشگاه به گوش می رسد که زیبنده و پسندیده نیست.

وی افزود: سلام ما را به ریاست محترم‌ جمهور برسانید و ابلاغ بفرمائید که مشکل آب استان و همچنین تثبیت،‌ تقویت و ماندگاری دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان سمنان، از مطالبات جدی مردم است تقاضا داریم رسیدگی نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه گفت: ان‌شاءالله با تلاش دولت مردان و عنایت ویژه ریاست محترم جمهور، این مشکلات برطرف شود؛ ما نیز دعاگوی ریاست محترم ‌جمهور و دولت مردان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha