شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ آیت‌الله شاهچراغی گفت: جلسات خاطره‌گویی برکاتی دارد و ضرورت دارد فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و جان‌فشانی‌های رزمندگان برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌ فقیه در استان سمنان، در مراسم نهضت خاطره‌گویی جمعی از فرماندهان، ایثارگران و رزمندگان عملیات والفجر هشت در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر ۸ به میزبانی دفتر خود، اظهار داشت: بهشت هشت باب دارد و باب مجاهدین دری از درهای بهشت است که برای رزمندگان باز است و باید سعی کنیم با حرکت در مسیر ولایت و انقلاب  این در را باز نگه داریم.

وی با بیان اینکه جلسات خاطره‌گویی برکاتی دارد، افزود: یاد و خاطره شهدا در این مراسم‌ها باعث برکات در این جلسات می‌شود و ضرورت دارد فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و جان‌فشانی‌های رزمندگان برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: گرامیداشت این روزهای به یاد ماندنی و قدردانی از حماسه آفرینان وظیفه‌ای است که نباید فراموش شود.

وی گفت: آنچه انقلاب را پیروز کرد و تاکنون نگه داشت خون شهدا است و امروز که در حال جنگ سرد با دشمنان  هستیم باید با هوشیاری و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha