دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: دشمن در صدد بود ملت ایران چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را نبینند، اما به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی تا ظهور امام عصر(عج) پابرجا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجدامام(ره) این شهر، ضمن تبریک دهه فجر به آحاد جامعه، اظهار داشت: هر چند آمار مرگ و میر کرونا روبه کاهش است، اما شرایط شکننده است و ضرورت دارد همچنان آحاد جامعه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دقت ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: فجرآفرینان و جلودار فجر آفرینان امام خمینی(ره) باید در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام تجلیل شوند.

وی افزود: وحدت، انسجام و همدلی و حفظ انقلاب خواسته‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و باید مورد توجه باشد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: سفر رئیس قوه قضائیه به استان سمنان با حل مشکلات مردم استان امید، نشاط و اعتماد را در استان تقویت کرد.

وی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) تصریح کرد: زنان راه و سیره فاطمی را پیشه کنند و در رعایت حجاب و عفاف اهتمام ویژه داشته باشند و چادر ارزش و برترین حجاب است و بانوان این ارزش را کنار نگذارند.

امام جمعه سمنان گفت: دشمن در صدد بود ملت ایران چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را نبینند، اما به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی تا ظهور امام عصر(عج) پابرجا است و شهادت سردار سلیمانی مهر تایید بر بدنامی و بدخواهی استکبار بود و خون سردار بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ذلت و خواری کشاند و هر فردی که هدایت، کرامت و بصیرت در دل بکارد سعادتمند می‌شود و راه رسیدن به تعالی تقوا پیشه‌کردن است.

وی بر عبادت خالصانه و خدمت خالصانه تاکید و عنوان کرد: عبادت و خدمت باید برای رضای خدا باشد و مؤمنان مراقب باشند ریا وارد زندگیشان نشود که آثار و برکات کار نیک را تحت شعاع قرار می‌دهد.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: مومنان تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند و از خودنمایی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha