جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم باید از هدر رفت منابع انرژی نظیر آب و برق و گاز جلوگیری کنند.

به گزارس خبرگزاری«حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: مردم باید از هدر رفت منابع انرژی نظیر آب و برق و گاز جلوگیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مصرف بهینه و صحیح انرژی باید به مردم آموزش داده شود، تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف انرژی از هدر رفت این منابع جلوگیری می‌کند.

وی افزود: فصل سرد زمستان فرا رسیده است و مردم باید در مصرف گاز صرفه‌جویی داشته باشند تا همگان از این سرمایه ارزشمند بهره‌مند باشند.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه خدمت‌رسانی به مردم را موجب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی در جلب رضایت خالق و مخلوق است که خادمان مردم باید آن را مدنظر قرار دهند و از هر فرصتی برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم استفاده کنند.

وی گفت: مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم برای مورد لطف خداوند قرار گرفتن، استفاده کنند و بدانند خوشحال کردن مردم؛ رضایت پروردگار را به دنبال دارد.

علیرضا اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما خدمت‌رسانی و توجه به مناطق محروم استان است.

وی بیان کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا اما عملیات گازرسانی به مناطق روستایی در استان سمنان متوقف نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، کمبود بودجه را با توجه به هزینه‌بر بودن طرح‌های گازرسانی عامل مهم در کاهش سرعت اجرای طرح‌های مختلف عنوان کرد.

اعوانی بر همکاری مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات در حوزه گازرسانی به‌ویژه در مناطق روستایی استان سمنان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha