یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار با فرماندار همدان

حوزه/ فرماندار همدان گفت: با توجه به اعتماد بسیار بالای جامعه به روحانیت و حوزه های علمیه، از حوزه خواهران انتظار می رود سکاندار و علمدار حرکت های عظیم فرهنگی بانوان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی به همراه کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در جلسه ای با محمدعلی محمدی، فرماندار جدید شهر همدان با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: حوزه های علمیه خواهران استان همدان دارای پتانسیل و نیروهای کارآمد و متخصصی است و آمادگی خود را برای همکاری با نهادها و ارگان ها اعلام می کند.

محمدعلی محمدی، فرماندار جدید همدان هم د این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی، گفت: حضور مسئولان حوزه علمیه خواهران در فرمانداری نشان از پویایی و اشتیاق حوزه به تعاملات برون سازمانی دارد.

وی افزود: با توجه به اعتماد بسیار بالای جامعه به روحانیت و حوزه های علمیه، از حوزه خواهران انتظار می رود سکاندار و علمدار حرکت های عظیم فرهنگی بانوان باشد.

فرماندار همدان در پایان گفت: انتظار می رود حوزه های علمیه خواهران بتوانند رسالت مقدس خود در امور زنان و خانواده را با این هجم از تهاجم فرهنگی دشمن به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha