پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس

حوزه/ رئیس امور پردیس استانی و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان فارس گفت: یادواره شهادت سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه فرهنگیان فارس با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حسین افلاکی فر، پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای یادواره نخستین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، در دانشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد، با اشاره به وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه ها اظهار کرد: کارهای فرهنگی و تربیتی در کنار آموزش یکی از ماموریت های این دانشگاه است؛ در این یادواره تاکید ما بیشتر بر نمایان کردن ابعاد اجتماعی و فرهنگی شخصیت سردار سلیمانی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس، زمان برگزاری یادواره را چهارشنبه، ۱۷ دی‎ماه اعلام کرد و گفت: در این مراسم  سردار علی صداقت، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان؛ عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس؛ حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز و عضو مجلس خبرگان رهبری؛ علی محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان و سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر سخنرانی خواهند کرد.

افلاکی‌فر با بیان اینکه این یادواره در سالن همایش رازی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، گفت: این برنامه همزمان در بستر فضای مجازی نیز پخش می‌شود.

رئیس امور پردیس استانی و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان فارس، سردار سلیمانی را یک مکتب دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی یک رهبر معنوی برای جوانان است وتلاش برای آبادی ایران سردار را از بعد نظامی خارج کرد.

وی، اعلام فرخوان جشنواره شعر و جشنواره دلنوشته را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: در قالب اجرای یادواره برنامه‌هایی نظیر دیدار با خانواده شهدا،  سرکشی از خانواده شهدای اقلیت مذهبی با حضور و همراهی فرمانده سپاه فجر، برگزاری دوره بالندگی آشنایی با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به‌صورت خودخوان کتاب «من قاسم سلیمانی هستم»، باز پخش و بازتولید مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس انجام می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha