پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تجدید بیعت «بنات الزهراء» با آرمان شهدای مقاومت

حوزه/ بانوان حوزوی شهرستان کارون، همزمان با نخستین سالگرد سرداران رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همچنین ارتحال آیت الله مصباح یزدی، طی آیینی با عنوان «بنات الزهراء» با آرمان شهدای مقاومت عهد و میثاقی دوباره بستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همزمان با ایام سوگواری ام‌الائمه حضرت زهرا(س) آیین بزرگداشت یاد و خاطره عالم مجاهد، عمار انقلاب، حضرت آیت الله مصباح یزدی و همچنین شهدای مقاومت با عنوان «بنات الزهراء» در شهرستان کارون برگزار شد.

هدف از این مراسم تجدید بیعت بانوان شهرستان کارون با رهبر معظم انقلاب و آرمان شهدای مقاومت و گرامیداشت یاد و سیره رفتاری حضرت آیت الله مصباح یزدی بود که در بخشی از آن، حجت‌الاسلام خضیراوی، امام جمعه شهرستان کارون، ضمن تفسیر سوره مبارکه کوثر، به آموزه هایی از این سوره اشاره کرده و دشمنان دین را ضعیف و ابتر نامیدند.

در انتهای این مراسم، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون، با قرائت بیانیه‌ای ضمن تجدید بیعت دوباره بانوان حوزوی این شهرستان با رهبر معظم انقلاب، بر لزوم پیروی از آرمان شهدای مقاومت و استمرار راه عالم مجاهد، حضرت آیت الله مصباح یزدی، تأکید کرد.

لازم به ذکر است، این مراسم به همت مدرسه علمیه خواهران فاطمیه، بسیج جامعه زنان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کارون برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha