سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بزرگداشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لونی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی (ره) در خارج از کشور نیز منشاء خدمات علمی ارزنده ای بودند، گفت: آن عالم بزرگوار با تعامل با کشورهای دیگر و بازدید از دانشگاه های مختلف دنیا، علوم اسلامی را گسترش دادند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی الیگودرزی، عضو هیئت رئیسه مجمع مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در مراسم بزرگداشت  آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی (ره) که در محوطه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی (ره) در مبارزه با حکومت ستم شاهی تلاشی وافر داشتند و با بصیرت افزایی روزافزون در جامعه همواره در راه تحقق و تثبیت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت خود را به خوبی و به نحو مطلوب ایفا نمودند . 

وی با اشاره به اینکه آن عالم بزرگوار در طول حیات خود بسیار ساده زیست و متواضع بودند، افزود: آیت الله مصباح یزدی(ره) عالمی مردمی بودند که با انجام رسالت در همه برهه های انقلاب، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله مصباح یزدی(ره) از لحاظ علمی بسیار برجسته بوده و تالیفات بسیاری به یادگار گذاشته اند، خاطر نشان کرد: ایشان در طول عمر با برکتشان شاگردان و طلاب بسیاری را در حوزه های فقهی، روانشناسی، فلسفه و ... تربیت کرده و منشاء خدمات بسیار ارزنده ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین لونی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی (ره) در خارج از کشور نیز منشاء خدمات علمی ارزنده ای بودند، گفت: آن عالم بزرگوار با تعامل با کشورهای دیگر و بازدید از دانشگاه های مختلف دنیا، علوم اسلامی را گسترش دادند . 

وی در پایان با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی(ره) از یاران صدیق انقلاب اسلامی ایران بودند و همواره در راستای بصیرت افزایی تلاش داشتند، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره سعی داشتند شخصیت آن عالم بزرگوار را خدشه دار کنند، چرا که آیت الله مصباح یزدی(ره) سعی در بصیرت افزایی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه داشت. 

در پایان این مراسم با ذکر فاتحه، قرائت قرآن و مداحی ایام شهادت حضرت زهرا(س)، سردار دل ها و آیت الله مصباح یزدی(ره) گرامی داشته شد.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha