جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میاندوآب

حوزه/ برخی مخالفان و تخریب گران آیت الله مصباح، به مقام علمی این عالم مجاهد هم معترف بودند و از سفره پر برکت دانش ایشان استفاده می‌کردند و در آینده ابعادی از اخلاص، علم، دانش و فداکاری ایشان روشن خواهد شد که تحیر و افسوس بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، زکیه نورآقاخانی، امروز در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی و شهید قاسم سلیمانی که در مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها میاندوآب برگزار شد، به پیام رهبر انقلاب در ارتحال آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و اظهار داشت: در توصیف جایگاه آیت الله مصباح یزدی همین بس که مامور CIA می گوید علامه مصباح یزدی بزرگترین دشمنشان است.

وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی به عنوان فقیهی نظریه پرداز، در کنار تعلیم و مجاهدت در مکتب امام راحل، با ایجاد بخش آموزش موسسه در راه حق در دهه ۵۰، خدمات علمی نو و برجسته‌ای را ارائه کرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) با بیان این که آیت الله مصباح یزدی در دهه دوم انقلاب، با توجه به نیاز شدید کشور به تولید علم در عرصه های مورد نیاز در حوزه علوم انسانی، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) را بنیان نهاد، میاندوآب تصریح کرد: موسسه امام خمینی (ره) با تولید آثار برجسته و تربیت عالمان، دانش پژوهان و اندیشمندان در حوزه های متنوع معارف دینی، اخلاق، فلسفه، سیاست، اقتصاد، روانشناسی، حقوق، تاریخ و ... خدمات بی نظیری را جامعه اسلامی تقدیم کرد.

وی افزود: حملات سنگین و بی وقفه جبهه ضد انقلاب و معاندین به این سنگربان سترگ معارف دینی و انقلابی تنها به جرم استقامت، اخلاص، روشنگری و فداکاریش در مسیر ولایت و رهبری، هرگز نتوانست لحظه‌ای او را در پیمودن این راه سخت ولی پر برکت دچار تردید کند.

نورآقاخانی بیان داشت: برخی از مخالفان و تخریب گران آیت الله مصباح، به مقام علمی این عالم مجاهد هم معترف بودند و از سفره پر برکت دانش ایشان استفاده می‌کردند و در آینده ابعادی از اخلاص، علم، دانش و فداکاری ایشان روشن خواهد شد که تحیر و افسوس بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: مناظره ها، پاسخگویی به شبهات، درس‌های اخلاق، بیانات روشنگرانه در دفاع از انقلاب و رهبری و ایستادگی آیت الله مصباح یزدی در برابر انحرافات هرگز از یادها نخواهد رفت.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha