شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد دهه فجر

حوزه/ با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی و نمایندگان دستگاه‌ها، اولین نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر، در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های قرآنی ایام الله دهه مبارک فجر، نخستین نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان بوشهر، ظهر امروز برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه بحث قرآن در اندیشه رهبر معظم انقلاب، از فراگیرسازی آموزش ‌همگانی روخوانی و روانخوانی قرآن به عنوان گام نخست انس با قرآن یاد کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در ادامه، آموزش مبانی قرائت قرآن کریم و ارائه فنون و مهارت‌های قرائت قرآن کریم را به عنوان گام دوم انس با قرآن عنوان کرد و افزود: پرداختن به مبانی تدبر در قرآن کریم و شکل‌گیری نظام قرآنی و در نهایت رسیدن به جامعه آرمانی و قرآنی از اهداف عمده توسعه فعالیت‌های قرآنی خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به ظرفیت استان در حوزه قرآنی، تاکید کرد: با تمرکز بر نکات قوت و بهره‌گیری از سند چشم‌انداز قرآنی استان می‌توان به افق‌های بلند و قله‌های رفیع قرآنی دست یافت. 

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم سیاستگذاری مناسب در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی کیفی و مطلوب در سطح استان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha