سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی گفت: تکریم جایگاه علما دین به نوعی پاسداشت و گرامیداشت ارزش های دینی است، لذا هرگونه کمک و مساعدت را به ماموستاها و روحانیون باید به صورت عادلانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، عصر امروز در دیدار با علما و روحانیون شهرستان بانه عنوان کرد: برای ارتقا وضعیت ماموستاها و روحانیون اهل سنت سطح استان کردستان اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: در بحث مدیریت این تخصص و تعهد است که ملاک می باشد و برای ما در این مبحث شیعه و سنی بودن به هیچ عنوان ملاک نیست و حتی سعی داریم که از نیروهای اهل سنت در کردستان بیشتر استفاده کنیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بنده و امثال بنده برای خدمت به مردم این استان چه شیعه و چه سنی به اینجا آمده ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: تکریم و گرامی داشتن جایگاه علما دین به نوعی پاسداشت و گرامیداشت ارزش های دینی است، لذا هرگونه کمک و مساعدت را به ماموستاها و روحانیون باید به صورت عادلانه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: باید اجازه ندهیم که برخی از جریانات زمینه ناامیدی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان جامعه را مهیا کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود گفت: باید با تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه امید به آینده را در جامعه گسترش و بسط دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha