پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه شورای فرهنگ عومی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی با درخواست از مسئولان ونهادهای مرتبط در برگزاری مراسم دهه فجر گفت: از تمامی ادارات استان درخواست می داریم مراسم امسال را با توجه به حساسیتهای موجود جدی تر جهت برنامه ریزی دهه فجر اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، امام جمعه موقت تهران، معاون استاندار و حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز  در سپاه حضرت رسول برگزار و حجت الاسلام محمودی با ارائه گزارشی از اجرای برنامه های دهه بصیرت از دستگاهها و نهادهایی که در این رابطه تلاش وبرنامه ریزی کردند تقدیر کرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از عدم زمینه سازی مطلوب جهت برگزاری مراسم محدود میدانی با رعایت دستورات بهداشتی و اتخاذ تصمیمات دوگانه توسط ستاد کرونا افزود: ای کاش در یوم الله ۹ دی و سالگرد شهادت سردار دلها و ابومهدی المهندس می توانستیم با حضور میدانی در جهت بزرگداشت این ایام برنامه ریزی بهتری می شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در بخش دیگر از سخنان خود گرامیداشت ایام الله دهه فجر را از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی دانست و تاکید داشت: از ستاد ملی کرونا انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب و با شنیدن نظرات کارشناسان تصمیم مقتضی را اتخاذ کند که هم نکات بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و هم گرامیداشت این روز ملی مورد بی مهری قرار نگیرد.

حجت الاسلام محمودی با درخواست از ادارات و نهادهای مرتبط در برگزاری مراسم دهه فجر گفت: از تمامی ادارات کل استان درخواست می کنم مراسم امسال را با توجه به حساسیتهای موجود جدی تر جهت برنامه ریزی دهه فجر اقدام کنند. ‌

وی در پایان با تاکید بر گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال بیان داشت: باید امسال گرامیداشت ایام الله دهه فجر را پیش سال های دیگر  مورد توجه قرار داد و این در جهت ایجاد نشاط  و زمینه سازی حضور در انتخابات سال آینده بسیار مهم وتاثیرگذار دانست. واز مسئولان امر درخواست داریم با توجه به دشمنی های روزافزون دشمنان از ظرفیت مراسم انقلاب جهت خنثی سازی توطئه ها استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha