جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: جمهوری اسلامی به موقع این انتقام سخت را از دشمن خواهد گرفت و این کار را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، با حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جمهوری اسلامی از خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمی تواند بگذرد گفت: جمهوری اسلامی به موقع این انتقام سخت را از دشمن خواهد گرفت و این کار را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی سیلی کوچکی در عین الاسد به دشمنان حاج قاسم زد اما سیلی اصلی و انتقام سخت در جای خود محفوظ است.

وی اظهار داشت: خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایمال شدنی نیست و جبران نخواهد شد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: از دست دادن سرمایه ای مانند حاج قاسم قابل جبران نیست و دشمنان ما می دانند که جنایت بزرگی را مرتکب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی تصریح کرد: ما در برابر خون این شهید بزرگوار و همرزمانش رسالت داریم و این رسالت ما چند وجهی است و یک وجه آن پرداختن حقوقی به موضوع است.

وی گفت: تمام مستندات تروریسم دولتی و نقض حاکمیت ملی کشور دیگر در این ترور دولتی وجود دارد و بیش از هزار صفحه در این زمینه کار حقوقی انجام شده است.

وزیر اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات با همکاری دیگر دستگاه ها پرونده ای را تنظیم کرده اند که آماده ارائه در مجامع حقوقی و بین الملی است و امیدواریم مظلومیت این شهید در مجامع حقوقی صدای خود را به گوش جهانیان برساند.

وی تاکید کرد: اضافه بر جنبه حقوقی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، جمهوری اسلامی ایران از خون حاج قاسم نمی تواند بگذرد و قابل گذشت نیست بخصوص که دشمن با وقاحت تمام آمده و این حرکت تروریستی را بر عهده گرفته و به نوعی روی آن مانور داده است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی ادامه داد: این جالب است که ترور انجام دهند، حاکمیت یک کشور را نقض کنند و حقوق بشر ادعایی خود را زیر پا بگذارند و بعد ژست بگیرند.

وی به شهادت شهید فخری زاده نیز اشاره کرد و گفت: مطالعات کامل و شناسایی انجام شده ولی کار پایان نپذیرفته و در حال انجام است. امیدواریم با دعای مردم و همت و هوشیاری سربازان گمنام امام عصر (عج) و سایر دستگاه های اطلاعاتی مرتبط با موضوع، بتوانیم قاتلان را به دستگاه عدالت بسپاریم و مجازات شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی در ادامه بیان داشت: قاتلانی که به عنوان مباشران در قتل می شناسیم جز این قضیه هستند؛ لذا قاتلان اصلی این امر رژیم تبهکار صهیونیستی و اشغالگر قدس است که حیات خود را در همین حرکت های تروریستی و بزدلانه جستجو می کند.

وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی می داند با شهادت افرادی مانند شهید فخری زاده باید نابودی نه چندان دور خود را پیش بینی کند.این رژیم با ترور مرتکب جنایت و اشتباه بزرگی شد.

وی ادامه داد: ایران فخری زاده های بسیار و سردار سلیمانی های زیادی تربیت کرده و جای شهیدان فخری زاده و سلیمانی با رفتن آنها خالی نمی شود و کسانی که در مکتب حاج قاسم و در کلاس فخری زاده پرورش یافته اند جای آنها را پر می کنند و راهشان را ادامه می دهند و این آرزو را بر دل دشمنان می گذارند که راه این شهیدان ابتر بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha