جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسن مرادی

حوزه/ طلبه‌ها کودکان کار و افراد دستفروش پشت چراغ‌ها را کمی درک کرده بودند، چون یک روز و در حدود ۱۲ ساعت در سرما در کنار خیابان و کنار آن‌ها ایستاده بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حسن مرادی فیلمی را از فعالیت طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ۲ تهران به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی، در صفحه مجازی‌اش منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است:

فعالیت ناچیزی که طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ۲ در روز شهادت سردار و علمدار مقاومت حاج قاسم عزیز انجام دادند.

به نظرمان آمد، نصب پوستر بر روی ماشین‌ها و مغازه‌ها جنبه مردمی بزرگداشت حاج قاسم را بیشتر نشان می‌دهد و محبت مردم به ایشان را نمایان می‌کند.

از طرفی طلبه‌های ما مشغول درس و بحث هستند و فرصت زیادی نداشتند که از چند وقت قبل شروع کنند و مثلا دکوری بچینند یا مقدماتی فراهم کنند، برای کار بزرگتر، لذا بچه‌ها با تعدادی پوستر و چسب در دوازده چهارراه و میدان اصلی شهر، پشت چراغ‌های قرمز ایستادند و بر روی ماشین علاقه‌مندان پوستر نصب می‌کردند.

و چه درس‌هایی این حضور برای طلبه‌ها داشت:

بسیاری از آن‌ها می‌گفتند که ما فهمیدیم به ظاهر مردم نباید قضاوت کنیم، چه بسیار خانم‌های بدحجاب، یا افرادی با ظاهر غیر متدین که با ذوق و شوق تقاضای نصب پوستر می‌کردند و بسا افرادی با ظاهر متدین که برخورد بدی با ما می‌کردند.

یا حال کودکان کار و افراد دستفروش پشت چراغ‌ها را کمی درک کرده بودند، چون یک روز و در حدود ۱۲ ساعت در سرما در کنار خیابان و کنار آن‌ها ایستاده بودند.
و...

ان‌شاءالله سردار شهید این ابراز ارادت کوچک را از ما بپذیرد و نزد ارباب شهیدمان شفاعت شهادت برای ما بنماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha