پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اقتدار پهپادی ارتش

حوزه/ رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه عمومی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش از یگان‌های پهپادی حاضر در تمرین سان دیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، در این برنامه رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش از یگان‌های پهپادی شامل صدها فروند انواع پهپادهای رزمی که در مسیری به طول بیش از یک کیلومتر مستقر شده‌اند، سان دیدند.

همچنین پس از این مراسم سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از یگان‌ها و سامانه‌های پهپادی ارتش که در قالب یک نمایشگاه به نمایش در آمده بازدید کردند.

در این نمایشگاه که شامل دستاوردهای پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از پهپادهای عملیاتی از نیروهای چهارگانه ارتش است، صدها فروند انواع پهپادهای رزمی، بمب‌افکن، رهگیر، شناسایی و مراقبتی، جنگالی، انتحاری و ... به نمایش در آمده است.

دستاوردهای پهپادی ارتش از جمله پهپادهای کمان، کرار، کیان، سیمرغ، انواع مهاجر، انواع ابابیل، یسیر، صادق، حازم، انواع مولتی روتورهای رزمی و پشتیبانی رزمی و ... با قابلیت اجرای عملیات در محیط جنگ الکترونیک و مجهز به سامانه‌های اخلال و فریب راداری از جمله سامانه‌هایی بودند که رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش از آنها در این نمایشگاه بازدید کردند.

همچنین در این نمایشگاه برای نخستین بار از تعدادی از محصولات جدید در حوزه پرنده‌های بدون سرنشین رونمایی شد.

در آغاز این مراسم و در مراسم سان دیدن از یگان‌های پهپادی مستقر، فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش، سردار سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha