جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ فرمانده سپاه فجر فارس گفت: رهبر معظم انقلاب درباره شهادت شهید سلیمانی فرمودند این حادثه یک حادثه تاریخی معمولی نیست که در گذر زمان فراموش شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یدالله بوعلی امروز در یادواره نخستین سالگرد سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی که به‌همت دانشگاه فرهنگیان و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس، در بستر فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح و گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و شهید سلیمانی و 15 هزار شهید استان فارس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب درباره شهادت شهید سلیمانی فرمودند این حادثه یک حادثه تاریخی معمولی نیست که در گذر زمان فراموش شود.

وی افزود: این شهید عزیز و شهادت ایشان در اصل سرآغاز یک فرهنگ است و یک حرکت جدید است، همان‌طور که واقعه غدیر  یک فرهنگ برای ولایت و ولایتمداری و واقعه عاشورا، یک سرآغاز برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار شد، اینجا هم شهادت این شهید عزیز فرهنگ مقاومت و مکتب سلیمانی شد.

سردار بوعلی با بیان اینکه وقتی اسم فرهنگ و مکتب آورده می‌شود یعنی برای همه موضوعات حرف برای گفتن دارد و شاهد مدعا هم همین جلسه است، گفت: امروز اگر نام امام در دنیا بلند است چون کمال بر محبت است و اگر نام رهبر معظم انقلاب هم به‌عنوان سکان دار کشتی و امام مسلمین مطرح است به‌دلیل همین محبت است و اگر امروز نام حاج قاسم در دنیا بلند است از کمال سر محبت است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: شهید سلیمانی فارغ از جغرافیا، قومیت، مذهب،  دین و در دایره انسانیت هرجا حس کرد مظلومی حقش ضایع شده است، آنجا حضور یافت و نگفت مذهب و کیش آن چیست و برای همین است که خداوند این شهید عزیز را به این جایگاه رساند.

وی در پایان یادآور شد: میلیون‌ها انسان عاشق ایشان شدند چون بوی عطر انسانیت در وجود این عزیز به مشام همه انسان‌های آزادی‌خواه و مسلمان رسید.

یادآور می‌شود، سخنرانی سردار صداقت، همرزم شهید سلیمانی که قریب 36 سال با ایشان آشنایی نزدیک داشت، اجرای گروه سرود و تئاتر و همچنین تجلیل از جمعی از خانواده‌های معظم شهدای استان فارس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha