جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: جامعه اسلامی نیازمند تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در نشست تبیین اهداف واندیشه های شهید قاسم سلیمانی که در جمع اساتید دانشگاههای استان قزوین برگزار شد، گفت: مکتب شهید سلیمانی شاخصه‌ها و ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد اما ۲ ویژگی برجسته که همواره در وجود این شهید والامقام موج می‌زند، که آن دو خصلت اخلاص و ولایتمداری است و امروز این دو ویژگی مهم باید در ابعاد مختلف سرلوحه کارهایمان باشد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: شهید سلیمانی در طول حیات با برکت خود همواره به دنبال عملیاتی کردن فرمان ولایت بود و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکرد و لذا این مسئله باید برای همه ما درس مهمی باشد و امروز ترویج مکتب شهید سلیمانی در زندگی فردی، جمعی، سازمانی و اجتماعی ما باید مورد توجه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: خاطرات بسیار زیادی در سینه افرادی که به نوعی با شهید سلیمانی در ارتباط بوده‌اند وجود دارد بسیاری از آنها مطالب بسیار مهمی از ایشان به همراه دارند که هنوز مطرح و مکتوب نشده که باید این مطالب مستندسازی شوند.

وی اظهار کرد: امروز جامعه ما نیازمند شهدایی مانند حاج قاسم و ابومهدی المهندس است، چرا که آن ها، مکتب، روش و الگوی انسان‌سازی هستند و جامعه اسلامی نیازمند تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha