یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مسئول سیاسی دانشگاه بقیة الله(عج) تهران در نشست طلاب مدرسه علمیه خواهران سید الشهدا(ع) یزد گفت: مکتب سردار سلیمانی در ادامه مکتب امام خمینی(ره) است و تداوم آن منوط به معرفی و تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، احمد برزگر در نشست طلاب مدرسه علمیه خواهران سید الشهدا(ع) یزد، مکتب سردار سلیمانی را در ادامه مکتب امام خمینی(ره) دانست و تداوم مکتب حاج قاسم را منوط به معرفی این مکتب توسط کسانی که با ایشان رابطه نزدیک داشتند، دانست.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، اولین شاخصه مکتب سلیمانی را خدا باوری و خدا محوری دانست و افزود: قبول خداوند با این که خداوند را از عمق جان باور کردن متفاوت است وکسی که باور به توحید خداوند دارد، می‌داند که قدرت خداوند هم یکی است و تمام ابرقدرت های جهان هم به پای قدرت خداوند نمی رسند .

وی ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) نیز در ابتدای سال‌های انقلاب نو پای ایران، وقتی هنوز سپاه تشکیل نشده بود و اداره کنندگان کشور هنوز قدرت لازم برای اداره امور را نداشتند با صلابت واستوار می گویند: «آمریکا هیچ غلطی نمی توتند بکند.»

مسئول سیاسی دانشگاه بقیة الله(عج) تهران، دومین شاخصه مکتب سردار را ولایت مداری و ولایت محوری معرفی کرد و افزود: پیروی از ولایت فقیهی که استمرار حرکت انبیاست، از واجباتی است که در هر زمان اولویت دارد.

وی در پایان، سومین شاخصه مکتب سردار را مردم مداری دانست و گفت: فرمانده عالی رتبه ای که از عمق جان درد مردم را باور داشت و به آنها کمک می کرد و اعتقاد او بر این بود جمهوری اسلامی حرمی است که مردم ساکنان این حرمند و باید محترم شمرده شوند؛ هدف او را در راه رسیدن به تامین نیازهای مردم تشدید می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha