یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) شهر فاضل آباد گفت: توکل، توسل، تلاش و پشتکار سردار سلیمانی باعث شد که حاج قاسم یک مکتب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سکینه حاجی آبادی در نشست بصیرتی با موضوع "چرا حاج قاسم یک مکتب است"، بیان کرد: عوامل و فاکتورهایی که باعث نزدیک شدن ظهور می شود را می توان از بررسی زندگی سردار سلیمانی بدست آورد.

وی افزود: سردار سلیمانی در مکتب اهل بیت(علیهم السلام) خود را تربیت کرد و اولویت زندگی خود را رضای خداوند و اهل بیت علیهم السلام و ولایت فقیه می دانست.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) اذعان کرد: اکثر تصاویر موجود سردار سلیمانی، در صحنه‌های دفاع از اسلام، جبهه های جنگ و در حال یاری رسانی به دیگران است و تصویری از پشت میز نشستن سردار دیده نشده است که این روش مدیریتی، روش اهل بیت علیهم السلام است.

حاجی آبادی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تعلق خاطری به دنیا نداشت و خود یک مکتب است، افزود: ایشان علاوه بر مال که می تواند حب جاه و مقام باشد، جان خود را در مکتب اهل بیت علیهم السلام بذل کرد و ادامه دهنده راه امام حسین(علیه السلام) بود.

وی، دستیابی به مکتب سردار سلیمانی را در گرو دعا، استغاثه و اقدام و عمل به صورت حرکت جهادی دانست.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج)، با استناد به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر انجام مواسات و اینکه مواسات فقط محدود به تهیه سبد حمایتی نیست، ادامه داد: برای رعایت مواسات باید گام های بلندتری برداشته شود و با نهادینه کردن عدالت بین مردم، جامعه خالی از فاصله طبقاتی باشد.

حاجی آبادی اشاره کرد: که در مکتب حاج قاسم جناح بندی سیاسی وجود نداشت و هدف او در این امور کوچک خلاصه نمی شد زیرا او اهداف جهانی را مدنظر داشت و این امر، به خوبی از تشییع جنازه با شکوه و بی نظیر ایشان قابل درک است.

وی اذعان کرد: توکل، توسل، تلاش و پشتکار سردار سلیمانی باعث شد که حاج قاسم یک مکتب شود.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد در پایان تاکید کرد: انتظار به معنای حرکت کردن و قاطعیت در امور و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن و تلاش برای انجام کار خیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha