جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجۃ السلام سید فیاض حسین نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید فیاض حسین نقوی گفت: آیت الله مصباح یزدی همیشه منتظر ایرادات بی اساس دشمنان اسلام و توطئه ها بود که نسل جدید را دچار تردید می کند و به موقع، به شیوه های شفاهی و کتبی قاطعانه پاسخ می داد.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت السلام والمسلمین سید فیاض حسین نقوی مدیر جامعه علمیه کراچی پاکستان، با تأسف و اندوه عمیق از درگذشت عالم ربانی، دانشمند و فقیه بزرگ، مجاهد آیت‌الله مصباح یزدی (ره)، خدمت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، شاگردان، دوستان و خانواده ی آن مرحوم تسلیت گفت.

وی گفت: این عالم بزرگ و مخلص دینی عمر پر برکت خود را در راه ترویج و تبلیغ مکتب فقه اهل بیت، حکمت و تعالیم قرآن کریم سپری کرد. از جمله ویژگی‌های ایشان پایبندی به اصول و شجاعت در برابر تردیدهای مختلف در زمینه انقلاب و علم بود. دفاع علمی و عملی از نظام اسلامی و ولایت فقیه جنبه برجسته ای از زندگی پر برکت این عالم بزرگ دینی است.

وی اظهارداشت: این عالم برجسته‌ی دینی با استدلال علمی، نوآوری ها و خرافات وارد شده در جهان اسلام را رد می کرد. آثار علمی وی یک میراث بزرگ اسلامی است که باید به زبان‌های مختلف جهان از جمله انگلیسی، هندی، چینی و اردو ترجمه و منتشر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha