جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی اسحاق فیاض

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمود فیاض، روند درمان آیت الله اسحاق فیاض را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مراقبت مستقیم پزشکی باید ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمود فیاض  فرزند آیت الله اسحاق فیاض از مراجع نجف اشرف، روند درمان معظم له را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مراقبت مستقیم پزشکی باید ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: روند درمانی که تیم پزشکی بیمارستان الکفیل در پیش گرفته منجر به بهبود نسبی وضعیت سلامت آیت الله فیاض شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فیاض تأکید کرد: وضعیت سلامتی آیت الله فیاض در مقایسه با روز های گذشته بهتر شده، امّا همچنان نیازمند دستگاه تنفس مصنوعی است.

فرزند آیت الله فیاض با بیان اینکه تیم پزشکی که مسئولیت درمان معظم له را برعهده دارند، دوباره وضعیت ایشان را بررسی کرده و توصیه کردند که بعضی تغییرات در پروتکل های درمانی انجام گیرد، بر ضرورت استمرار مراقبت مستقیم پزشکی تأکید کرد.

وی اشاره کرد: در صورتی که وضعیت سلامت ایشان به ثبات برسد و بهبود یابند، این امکان وجود دارد که طی یک هفته از بیمارستان مرخص شوند.

حجت الاسلام و المسلمین فیاض از تلاش های کادر پزشکی بیمارستان الکفیل و توجه مومنان و پیگیری وضعیت آیت الله فیاض تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha