جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مدرسی

آیت‌الله مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به وضعیت آشفته آمریکا، گفت: برخی در کشور به دنبال بزک کردن وضعیت آشفته آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا مدرسی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد با تسلیت ایام فاطمیه و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: آیت‌الله مصباح یزدی یکی از علمایی بودند که تمام جهان اسلام مخصوصاً ایران اسلامی از مجاهدت‌های علمی‌شان بهره برده‌اند.

امام جمعه موقت یزد به تواضع و فروتنی مثال‌زدنی آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: ایشان آن‌قدر متواضع و فروتن بودند که حتی در مقابل شاگردان خود این خصوصیت را رعایت می کردند.

عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر اینکه مرزداری از مرزهای عقیده و ایمان یکی از خصوصیات ایشان بود که به نوعی از دیگران متمایز کرده بود، افزود: آیت‌الله مصباح اگر زمانی احساس می کردند مردم از نظر عقیده و ایمان با مشکلات مواجه شده و در معرض خطر قرار دارند، به جدیت و علم کامل ورود می کردند که همین مسئله سبب شد تا منحرفین تهمت های ناروای بسیاری را به ایشان وارد سازند.

مدرسی در ادامه با اشاره به انتخابات آمریکا و وضعیتی که در این کشور به وجود آمده، گفت: امروز تمام جهان دیدند که آمریکایی ها در اداره کشور خود و مدیریت وضعیت آشفته ناکام هستند و با این تفاسیر چگونه می خواهند جهان را مدیریت کنند.

امام جمعه موقت یزد به جنایت های آمریکا و همپیمانانش در کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و افزود: کشورهای عراق، سوریه، یمن، آفریقا، افغانستان، بوسنی و هرزگوین و بسیاری دیگر از کشورها نمونه ای از جنایات خونبار آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف و توطئه های شومشان است.

عضو فقهای شورای نگهبان خطاب به برخی از ساده لوحان داخلی، گفت: متاسفانه این افراد هنوز هم به آمریکا امید داشته و به دنبال بزک کردن چهره آشفته این کشور هستند که نیاز است تا در تفکراتشان بازنگری جدی داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha