جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: آیت الله مصباح یزدی در نهضت امام خمینی (ره) از سابقون بود و در قبل و پس از انقلاب در کنار نظام و رهبری بودند و تا آخرین لحظه حیاتشان از انقلاب دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح  امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی، گفت: ایشان در نهضت امام خمینی (ره) از سابقون بود و در قبل و پس از انقلاب در کنار نظام و رهبری بودند و تا آخرین لحظه حیاتشان از انقلاب دفاع کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون اتسان قزوین خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‌الله  مصباح یزدی بسیار شجاع بود و با صراحت کلام به ایراد سخن علیه دشمنان می‌پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت شهید محسن فخری زاده که به صورت ناجوانمردانه توسط رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به شهادت رسید، بیان کرد: شهید فخری‌زاده بیش از دو دهه به صورت خاموش در عرصه جهاد علمی فعالیت کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری پس از شهادت ایشان، مانند همیشه کلیدواژه‌هایی را در اختیار ما قرار دادند و در پیام شهادت شهید فخری‌زاده، از او به عنوان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای یاد کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: شهید فخری‌زاده روش‌های علمی را به خوبی می‌دانست و تحلیل می‌کرد.

  انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha