جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بصیرتی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تاکید بر نهادینه نمودن تفکر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: اگر صحبت از مکتب حاج سلیمانی می کنیم، به خاطر این است که یکی از شاخص های این مکتب، عشق به ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی، ظهر امروز در جلسه شورای ترویج  فرهنگ و ایثار و شهادت کاشان، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، ضمن گرامیداشت ۱۹ دی قیام مردم قم و سالروز شهادت حاج احمد کاظمی و میرزاتقی خان امیر کبیر، اظهارداشت: یکی از وظایف شورای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت مقابله با تهاجم عمیق تبلیغی علیه این فرهنگ می باشد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: اگر صحبت از مکتب حاج سلیمانی می کنیم، به خاطر این است که یکی از شاخص های این مکتب، عشق به ایثار و شهادت است.

وی، شناسایی چالش های  پیش روی فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف ذاتی همگان دانست و گفت: امروز جوانان برومند و نسل کنونی کشورمان باید با این نوع تفکر آشنا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با تاکید بر نهادینه سازی تفکر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه داد: دلیل اینکه امروز خانواده معظم شهدا خصوصا خانواده های مدافعین حرم با فشار روبر می شوند. به خاطر عدم نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی در پایان افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به درستی برای مردم تبیین نشود، قعطا با هجمه های فرهنگی زیادی روبرو خواهیم شد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha