جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید تفکر انقلابی در کشور تقویت و به تربیت و پرورش افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در اردوگاه «سلیمان خاطر» برگزار شد، اظهار داشت: از این رو شهید حاج قاسم سلیمانی را باید مالک اشتر بنامیم، زیرا عمری را در جبهه های جنگ و دفاع از انقلاب و اسلام گذارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اعمال و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به نحوی بود که محبوب دل مردم کشورهای منطقه بود و در راس جبهه مقاومت بزرگترین دشمن برای مستکبرین و زورگویان بود.

این فرمانده نظامی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی از نوابغ نظامی بود و این مهم را در هشت سال دفاع مقدس و نیز در مبارزه با تروریسم و داعش بارها به اثبات رساند.

سردار حسینی در ادامه افزود: حاج قاسم سلیمانی دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بود و اکنون خود به یک مکتب والا تبدیل شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نماد و اسطوره مبارزه با باطل بود، گفت: باید سعی کنیم که زندگی این شهید والامقام را در کتاب ها به رشته تحریر درآوریم.

وی اضافه کرد: شهید سردار سلیمانی عشق و علاقه خاصی به ملت های مسلمان منطقه داشت و این عشق دوطرفه بود. او اهل عمل بود و بارها در تقابل با جریان های تروریست این مهم را به اثبات رساند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در بُعد سیاسی یک دیپلمات کارکشته بود، گفت: حاج قاسم به عنوان تئوریسین سیاسی، نظامی عمل می‌کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز همه ما باید بصیرت، بینش و ولایت مداری شهید سلیمانی را ادامه دهیم و نگاه به بیرون را برای همیشه کنار بگذاریم و تنها به داشته هایمان خودمان متکی شویم.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: باید تفکر انقلابی در کشور تقویت و به تربیت و پرورش افرادی مانند قاسم سلیمانی بپردازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha