جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراخوان جشنواره ادبی رسانه‌ای حضرت ابوطالب(ع)

حوزه/ جشنواره ادبی ـ رسانه‌ای حضرت ابوطالب(ع) با مشارکت دبیرخانه «همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)»، «خبرگزاری حوزه» و «گروه نویسندگان حوزوی» آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جشنواره ادبی ـ رسانه‌ای حضرت ابوطالب(ع) با مشارکت دبیرخانه «همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع)؛ حامی پیامبر اعظم(ص)»، «خبرگزاری حوزه» و «گروه نویسندگان حوزوی» آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش: این جشنواره با هدف تولید محتوا و بهره‌مندی از ظرفیت اصحاب رسانه و ادبیات درصدد است، در سه بخش «شعر»، «نثر ادبی» و «نگارش رسانه‌ای» آثار مرتبط با شخصیت حضرت ابوطالب(ع) پدر بزرگوار امیر مؤمنان علی(ع) را جمع‌آوری کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۰ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

هنرمندان و نویسندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر کلاسیک و نو، دلنوشته و مینیمال و یادداشت و گزارش به دبیرخانه گروه نویسندگان حوزوی به نشانی  rahil۱۳۵۷@ در شبکه پیام رسان ایتا ارسال کنند.

همچنین از برترین آثار در دو بخش جایزه ویژه و حق التألیف تقدیر و بهترین آثار این جشنواره نیز در رسانه‌های دینی و کانال نویسندگان حوزوی منتشر می‌شود.

قابل ذکر است: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال نویسندگان حوزوی به نشانی https://eitaa.com/howzavian مراجعه فرمایند.

گفتنی است: جشنواره ادبی رسانه‌ای حضرت ابوطالب(ع) با مشارکت دبیرخانه همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) تحت اشراف مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری خبرگزاری حوزه و  گروه نویسندگان حوزوی، اسفندماه امسال در قم برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha