پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی قم

حوزه/ در مراسمی، حجت‌الاسلام شعبان‌زاده به عنوان مدیرکل جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام عزت زمانی در این اداره کل تکریم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید تبلیغات اسلامی قم عصر امروز در سالن همایش های این اداره کل در قم برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین قمی در حکمی، حجت الاسلام شعبان زاده را به مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم منصوب کرد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در این مراسم در سخنانی با اشاره به لزوم داشتن یک نگاه کلان و راهبردی در امر تبلیغ گفت: وقتی می توانیم در ایران و جهان اثرگذار باشیم که جریانات تبلیغی ما از یک نگاه کلان و راهبردی در عرصه های مختلف تبلیغی برخوردار باشند.

خاطر نشان می شود: حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی که قریب دو سال مدیریت این اداره کل را برعهده داشت، به موجب حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

حجت الاسلام عزت زمانی نیز در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، حضور در قم را فرصتی برای خدمت دانست و بیان داشت: فرصت ها مانند ابر می گذرد و آنچه برای ما می ماند، حسرت کارهایی است که انجام ندادیم.

وی از همدلی ها و همراهی های مجموعه دستگاه تبلیغی استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: کرونا فرصتی برای نمایش همدلی ها و اخوت عزیزان بود و امیدواریم در سنگر دیگری بتوانیم به نظام و جامعه اسلامی خدمت کنیم.

 نگاهی به سوابق حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده، مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان قم:

مسئول تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور
مسئول نظارت و ارزیابی شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه خواهران
عضو هیات مدیره بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی
موسس و ناظر مجموعه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و تربیتی
 دانش‌آموخته خارج فقه آیات و حجج‌اسلام: شب‌زنده‌دار، طائب، استادی، هادی‌زاده، یزدان‌پناه، حاج‌علی‌اکبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha