شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی متین

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی گفت: امروز همه وظیفه داریم ارزش و مقام شهدا را برای مردم بیان کنیم تا کوته فکران نگویند؛ شهادت شهدا برای ما چه فایده ای داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علی متین، امروز در مراسم گرامیداشت ۲۶ شهید کربلای ۵ آذربایجان غربی که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان این که هر نشانه ای که انسان را به سوی خداوند هدایت کند، شعائر الهی است، اظهار داشت: یک مجاهد فی سبیل الله که درِ جهاد را به روی خود می گشاید و وارد دروازه جهاد شد، دروازه بعدی او شهادت می شود و او از شعائر الهی است.

وی با بیان این که هیچ قلمی نمی تواند ثواب شهدا را احصا کند و اگر یک شهید روحانی هم باشد ثوابش بی نهایت است، ادامه داد: روحانی شهید قبل از این که مجاهد در جبهه جنگ باشد، رزمنده در میدان عرصه فرهنگی است و همه شهدا با هدایت علمای دین به جبهه رفتند و حضور در یادواره های شهدا برای انسان شرف می آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی با تصریح بر این که شهدا از شعائر الهی است و زنده نگه داشتن یاد آن ها نشان از تقوای درونی است، افزود: از علائم و نشانه های متقین و دین داران تعظیم شعائر الهی است و شهادت ۲۶ شهید روحانی در یک عملیات بی نظیر است و باید به مردم معرفی شوند.

وی در ادامه افزود: علامه مصباح یزدی با آن همه عظمت علمی و معرفتی در هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی داشت و متاسفانه از طرف دوستان نادان و دشمنان خبیث مورد هجمه قرار گرفت، در حالی که اگر علما نبودند جبهه سخت افزاری تشکیل نمی شد و دشمن بر مردم و کشور تسلط می یافت.

حجت الاسلام متین، در پایان تصریح کرد:  امروز همه وظیفه داریم ارزش و مقام شهدا را برای مردم بیان کنیم تا کوته فکران نگویند؛ شهادت شهدا برای ما چه فایده ای داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha