جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شعبانلی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: دشمنان از جنگ نرم به عنوان فرصت تسلط بر مردم استفاده می کنند و در این جنگ نباید به دشمنان باخت و فرصت را به آنان داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: نظام جمهوری  اسلامی پرچمدار مکتب اهل بیت(ع) در دنیا و برخوردار از نعمتهای الهی است.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت ملت ایران، تحریمها و توطئههای دشمن را خنثی کرده که این امر علاوه بر اینکه موجب موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی شده، مسئولیت مدیران و دست‌اندرکاران کشور را سنگین کرده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج ادامه داد: تبیین جایگاه اصل مترقی ولایت فقیه به ‌عنوان حرکتی مهم و اساسی در جامعه امروز ایران اسلامی است.

وی اظهارکرد: عظمت و عزت کشور به برکت ولایت فقیه است و در حقیقت اطاعت از ولی فقیه بر همه تکلیف شرعی و قانونی است.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم حامی و پشتیبان ولی فقیه باشیم باید اهداف و تفکرات رهبری را بشناسیم و نگاه ویژه‌ای به راهبردهای ایشان داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: امروزه جوانان با ورود به حوزه‌های اقتصادی و تلاش در عرصه توسعه اختراعات و فناوری‌های نوین می‌توانند از تحریم‌ها عبور کنند و جامعه اسلامی را به عرت برسانند.

وی عنوان کرد: آنچه امروز مشکل مردم و نظام را در مقابله فتنه ها حل می کند، بصیرت است، لذا مسئولان و مردم باید بصیرت داشته باشند تا کشور دچار خسارت نشود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت:  دشمنان از جنگ نرم به عنوان فرصتی تسلط بر مردم استفاده می کنند و در این جنگ نباید به دشمنان باخت و فرصت را به آنان داد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    در جنگ نرم مهمترین عامل پیروزی نرمی است من در زمان انقلاب اسلامی این نرمی را بین مردم و روحانیت به عین دیدم اما به آرامی شیوه برخوردها تغییز کرد و به سختی گرایید و شاید الان برای پدافند جنگ نرم یه کم دیر شده باشد البته از قدیم گفتن ماهی رو هر موقع از آب بگیری تازه اس