چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مذاکره

حوزه/ هرگونه مذاکره که به نوعی آرمان های امام راحل، شهدا و انقلاب را تضعیف کند از جانب ملت انقلابی و ولایتمدار ایران باطل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، عصر دوشنبه در نشست بصیرتی جمعی از روحانیون و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار، عنوان کرد: در روزهای اخیر برخی خواص سخنانی بر زبان می آوردند که به هیچ وجه در شأن نظام و انقلاب نیست.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: لفظ «مذاکره» فی نفسه بد نیست و اتفاقا دین مبین اسلام تاکید بسیاری بر دوستی و مشورت دارد، ولی باید بدانیم که طرف مذاکره ای که این خواص بیان می کنند چه کسانی و چه کشورهایی هستند.

وی ادامه داد: زمانی که طرف مقابل رسما دشمنی خود را دین خدا و مسلمین نشان داده است، به نظر شما این مذاکره شرعی، عاقلانه و منطقی است؟. مذاکره با آمریکایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمن شماره یک ملت ایران بوده، چه معنایی دارد؟.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: بی گمان مذاکره خواسته قلبی آمریکایی هاست و آنان برای این موضوع لحظه شماری می کنند، زیرا می دانند که در مذاکره برنده اصلی هستند و این ملت و انقلاب اسلامی است که بازنده مذاکرات خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجی ما باید با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی منطبق باشد، افزود: تسلط رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سیاست بین المللی می تواند بهترین الگو برای سیاستمداران و دولتمردان ایران اسلامی باشد.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: هرگونه مذاکره که به نوعی آرمان های امام راحل، شهدا و این انقلاب را تضعیف کند از جانب ملت انقلابی و ولایتمدار ایران باطل و حرام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha