چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خراسان شمالی

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: چه در گام نخست و چه در گام دوم انقلاب، مهم‌ترین و قوی‌ترین مؤلفه تولید قدرت و افزایش اقتدار کشور و نظام اسلامی مسئله ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی، امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی که با حضور سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، به تبیین جایگاه ایثار و شهادت در نظام اسلامی پرداخت.

وی افزود: در گام نخست انقلاب قوی‌ترین عامل برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری مسئله ایثار و شهادت بود و در گام دوم انقلاب نیز در بین مؤلفه‌های تولید قدرت و اقتدار در درون کشور، منطقه و حوزه بین‌الملل، قوی‌تر و کارسازتر از مؤلفه ایثار و شهادت نداریم.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به اینکه ایثار و شهادت از بالاترین ارزش‌های قرآن است، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت موجب ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی همچنین با قدردانی از خدمات و اقدامات استاندار خراسان شمالی در زمینهٔ مسائل مربوط به جامعه شاهد، اظهار کرد: استاندار خراسان شمالی در رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان اهتمام جدی داشته و دارد.

سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این نشست اشتغال، مسکن و ساماندهی گلزار شهدا را از اولویت‌های مهم کاری بنیاد دانست و گفت: موضوعات اشتغال، مسکن و ساماندهی گلزار شهدا از اولویت‌های مهم کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمامی استان‌هاست.

 در پایان نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی از تعدادی از خانواده‌های جامعه ایثارگران استان تجلیل شد.

همچنین در حاشیه این نشست دو تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان بین استانداری خراسان شمالی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به امضا رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha