پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث

حوزه/ نشست کمیته بانوان کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث با حضور اعضای این کنگره در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست کمیته بانوان کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث با حضور خانم ها بهجت پور، کامرانی، شریفی، طیبی، صادقی، زارعی، جاویدی، حسین زاده نماینده جامعه الزهرا(س) و حجت الاسلام جهانی از اعضای اصلی کنگره در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این نشست، نظام مسائل و ریزموضوعات نشست های برگزار شده بررسی و تعیین گردید و مقرر شد نظرات کمیته بانوان به کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث ارسال شود.

برنامه ریزی جهت برگزاری نشست های بین المللی نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

«تشویق طلاب و دانشجویان به ارائه رشته مقالات علمی در راستای موضوعات کنگره»، «استفاده از ظرفیت  سازمان های مختلف همچون بسیج اساتید، دانشگاه فرهنگیان و مجموعه بنت الهدی»، «تعیین ارزیابان مقالات دریافتی»، «تلاش جهت هدفمندسازی مقالات» و «ارائه موضوعات مسئله محور، الگویابی و ارائه راهبرد از مقالات» برخی از تصمیماتی بود که در این نشست اتخاذ شد.

گفتنی است، تاکنون ۴۶۲ مقاله پایانی و ۱۷۵ تحقیق پایانی سطح دو و ۱۱۶ پایان نامه سطح سه، مرتبط با محورها و موضوعات گام دوم انقلاب به این کنگره بین المللی ارسال شده است.

کمیته بانوان کنگره با راهبری و پیگیری های صورت گرفته تاکنون موفق به برگزاری چندین پیش نشست در راستای محورها و موضوعات کنگره بین المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث شده است و پیش بینی می شود تا زمان برگزاری کنگره، ۴۰ پیش نشست برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha